2015. február 26., csütörtök

Bershka divatos egyedi szegecses pink kistáska új* - Jelenlegi ára: 2 800 Ft

Bershka különleges egyedi pink szegecses kistáska vállpánttal * a pántot le lehet szedni, így kézitáskaként/clutchként is hordható, illetve vállon is
a táska kis szépséghibája, hogy néhol vannak rajta nagyon picike kék foltok, mintha apró tintafoltok lennének, így vettem meg, utolsó darab volt és annyira tetszett, hogy ennek ellenére is megvettem -bár végül egyszer sem hordtam. Lefotóztam és bekarikáztam a képen, hogy hol találhatóak rajta ezek, egyáltalán nem feltünő -ezért kerül ennyibe, ugyanis az eredeti ára 7ezer ft volt
 Állapot:  ÚJ ! !
 
NÉZD MEG A TÖBBI ELADÓ TERMÉKEMET IS, RENGETEG ÚJ MÁRKÁS RUHA VAN MÉG KÖZTÜK! : )
Személyes átvétel Budapesten lehetséges.
3 termék vásárlása esetén a postaköltséget én állom: )


Jelenlegi ára: 2 800 Ft

Az aukció vége: 2015-03-18 00:26
. Bershka divatos egyedi szegecses pink kistáska új* - Jelenlegi ára: 2 800 Ft